Σύμφωνα με τους κανονισμούς που εκδίδονται από τον Έφορο Ασφαλίσεων, η Atlantic στοχεύει να επιλύσει την πλειονότητα των ληφθέντων παραπόνων εντός περιόδου 15 έως 30 εργάσιμων ημερών. Μέσα σε αυτό το διάστημα η καταγγελία θα διεκπεραιωθεί σε δύο στάδια ως εξής:
1ο στάδιο
- Η εξέταση παραπόνων θα ξεκινήσει με την παραλαβή του συμπληρωμένου εντύπου σας.
- Εντός 2 εργάσιμων ημερών θα επιβεβαιώσουμε τη λήψη του συμπληρωμένου Εντύπου Υποβολής Παραπόνου και θα εξηγήσουμε πώς θα χειριστούμε την υπόθεση.
- Το παράπονο θα εξεταστεί από τον Υπεύθυνο Παραπόνων, ο οποίος θα απαντήσει συνήθως εντός 15 ημερών.
- Αν για οποιοδήποτε λόγο απαιτείται επιπλέον χρόνος για την ολοκλήρωση εξέτασης της υπόθεσης, θα ενημερωθείτε γραπτώς εντός 15 εργάσιμων ημερών.
- • Αν δεν ικανοποιηθείτε από την τελική μας απάντηση ή αν δεν λάβετε απάντηση εντός 15 εργάσιμων ημερών, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε όπως κλιμακωθεί το παράπονο στο στάδιο 2.
*Υπεύθυνος Παραπόνων: Άγης Χαραλάμπους (email: complaints@atlantic.com.cy )
2ο στάδιο:
Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να παραπέμψετε το θέμα σε εξωδικαστικά όργανα επίλυσης διαφορών.
Κατεβάστε το έντυπο παραπόνου κάνοντας κλικ σε έναν από τους παρακάτω συνδέσμους:
Περαιτέρω πληροφορίες: